
2013. óta foglalkozom vállalkozások teljes körű adminisztrációjával, ügyvitelével. Sok éven keresztül alkalmazottként, majd saját vállalatunk megalapítása óta vállalkozóként is ezzel a tevékenységgel foglalkozunk. Munkám során együtt működtem különféle tevékenységű vállalkozásokkal. Az építőipari vállalkozásokon át az informatikától a gépjármű kereskedelemig.
Napi feladatkörünkbe tartozik a bevételek/költségek, elszámolások, tételes kimutatások készítése. Munkaidőnyilvántartások vezetése, e-naplók naprakészen tartása.
Munkavállalók be- és kiléptetése, munkaszerződések és kiegészítő munkaügyi dokumentumaik készítése.
Munkaelszámolások készítése, teljesítés igazolások kiállítása, beérkezett igazolások ellenőrzése, számlák elkészítése.
Könyvelési anyagok könyvelőnek történő átadás előtti előkészítése, archiválása.
...és minden más is, ami egy vállalkozás életében előfordulhat.